خانم ها از چه چیزهایی گریزان هستند

دنبال کردن من در اینستاگرام



وقتی از خانم‌ها می‌پرسید که از چه چیزهای مردها بدشان می‌آید، لیستی بی‌انتها جلوی رویتان می‌گذارند. چیزهایی که زنها درمورد مردها بدشان می‌آید ترکیبی از ویژگی‌های کوچک و بزرگ است؛ در اینجا به ۱۰ مورد از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم
❤❤❤❤


۱. قسم دروغ

بااینکه بیشتر خانم‌ها از قسم خوردن آقایان وقتی ناراحتند بدشان نمی‌آید اما از مردهایی که فکر می‌کنند قسم خوردن تنها راهی است که حرفشان را باور می

متنفرند


۲. سلطه گری

بیشتر خانم‌ها از مردی می‌خواهند که از آنها محافظت کند و به آنها امنیت بدهد. اما به دنبال دیکتاتوری که به آنها دستور دهند چه بکنند و کجا بروند و با کی حرف بزنند و یا چه بپوشند. زنان از مردانی که قصد کنترل دارند می‌ترسند و از آنها فرار می‌کنند.


۳. متعهد نشدن 

خیلی مهم است که مردها درک کنند که وقتی همه چیز جدی می‌شود، زنها توقع دارند که شما دو نفر خود را محدود به همدیگر کنید. زن‌ها از اینکه بازیچه کسی می‌گیرد و با کسی می‌ماند که متعهد می‌شود متنفر هستند.


۴. رمانتیک نبودن

زن‌ها عشق واقعی همراه با حس ارتباط عاطفی به مردشان را می‌خواهند. 


۵. نرسیدن به خود

بااینکه ظاهر همه چیز نیست اما زنها جذب مردانی که به خود نمی‌رسند، لباس‌هایشان ژولیده است، بوی عرق می‌دهند، لباس‌های چروک می‌پوشند، نمی‌شوند. علاوه بر این، نگه داشتن اندامتان به خانم‌ها نشان می‌دهد که برای خودتان قائل نیستید و هیچ انگیزه‌ای و نظمی در زندگی زندگیتان ندارد.


۶. قابل پیش بینی بودن

زنها واقعاً از مردان قابل پیش بینی هستند که هیچ وقت کار متفاوتی انجام نمی دهند بدشان می آید. آنها عاشق مردانی هستند که سرشار از سورپرایزهای عالی اند.


۷. اولویت دادن به دوستانشان

اگر از همسر یا نامزدتان لذت می‌برید و همسرتان هیچ وقت نمی‌گذرد با دوستانتان خیلی بیشتر از همسرتان لذت ببرید، مطمئناً یک جای کار می‌لنگد.


۸. مدام بحث کردن

زن‌ها از مردهایی که هر صحبت کوچکی را به بحثی ادامه می‌دهند و مشاجره می‌کنند و باعث می‌شوند، می‌توانند مدام حالت دفاعی به خود بگیرند، خوششان نمی‌آید.


۹. دید زدن خانم‌های دیگر جلوی چشم آنها

بااینکه نگاه کردن به خانم‌ها برای برخی از آقایان مسائل عادی است (البته نه زیاد از حد آن)، اما وقتی اینکار را جلوی زن زندگیتان انجام دهید مشکل ساز خواهد شد.


۱۰ وابستگی

 زن‌ها دوست ندارند با مردانی باشند که به آنها اعتماد نداشته باشند و برای روابط، کار و دوستی‌هایشان نیاز به تأیید دائمی داشته باشند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مشاورخانواده و روانشناس خانواده

30روش برای افزایش بهره هوش کودکان